I trans?!



Här sitter vi med en kopp kaffe och tittar på.....barmbambam Bilar =D Mille sitter i sin beanbag helt orörlig. Eller ibland pekar han med fingret på tvn och säger Titta!
Skulle jag komma fram med kexburken till honom nu så skulle han inte bry sig. SÅ inne i filmen är han =)



Älsklingen var och lämnade storebror på dagis för en stund sedan. Under tiden fixade jag och Mille här hemma. Det viktigaste, gjorde kaffe ;-) Utan kaffe på morgonen kommer huvudvärken smygande. Vill vi inte när monsterpass väntar på jobbet. Just nu kan jag ärligt säga att jag inte är särskillt motiverad att åka och jobba. Men samtidigt vet jag att det ändras när jag väl kommer dit. Har det sista på min lista att beta av. Den jobbiga biten gjorde jag igår, skönt!

När jag pratade med min ena chef i veckan så sade hon att det skulle bli tårta idag. Jag undrar om det blir någon??!! Annars blir det nog en stor fika, räcker gott för mig ;-) Kan vi behöva så som vi slitit den senaste tiden. oOh se vilket resultat det gett. Skam den som ger sig!!
Dags att snussa lite på den del av familjen som är hemma. Sen blir det att styra kosan mot jobbet.

Nu är snart helgen här vänner!! Ledighet och lite planer som jag hoppas blir av ;-)
KRAMAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback