LEDIG!!!

God kväll!
Då är dagen D äntligen här!! Efter alla dessa dagar med jobb får jag äntligen ta det lite lugnt. Att veta att man inte behöver åka till jobbet, det är UNDERBART =D

Barnen är nybadade och har fått mat i magen. Pyjamaserna är på och bilar går som vanligt på tvn ;-) Det är en kväll med mys. Vi har kramats och pussats massor. Gissa om jag har njutit!
Passade på att åka och handla redan idag inför helgen. På Maxi var vi långt ifrån ensamma men jag vill gärna slippa att åka imorgon och handla inför kalaset. Så nu kan jag bocka av det på min to do lista!
Vädret verkar även vara med oss imorgon. Kul för tanken är att grilla och sitta ute. Vi kände att vi skippar allt vad tårsta och grejer är. Kör på grillad kyckling med god pastasallad och till efterrätt en cheesecake. Mamma var gullig och kom in på jobbet imorse med receptet. Hon kommer även överraska Melle med hallongrottor. Är det något Melle är svag för så är det mormors hemmagjorda hallongrottor ;-)

Snart kommer barnen att somna och då blir det mat för mig och min älskling. Blir kycklingpaj ikväll, hittade ett recept på en blogg som jag var tvungen att prova. Den ser riktigt smaskig ut och pajskalet blev SÅ bra. Hemligheten där var kvarg/kesella. Nu hoppas jag att det smakar lika bra som "vanligt" skal gör =)
Är även hockey så efter maten blir det även lite chips och dipp. Passade på att handla billiga på jobbet, 2 för 14. Och jag lovar att dom är godare än Olw. Speciellt våra lättsaltade, mmmmmm!

Dags att titta till pajen. Kikar in lite senare när barnen somnat och vi fått mat i magen =)
Ha en mysig fredag. Nu är helgen här =D


Kommentarer
Anonym säger:

så mysigt. här sover barnen och johan har åkt för att tatuera sig. jag ska snart sova jag med. har ont i ryggen så det skriker om det. dumma! hoppas vakna pigg och glad imorgon =)

2011-05-13 | 20:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback