REDO




Klänningen får hänga kvar i garderoben. Blåsten gör att det känns lite kallt. Och jag vill inte frysa. Vet av erfarenhet att det kan vara lite kyligt i ishallen, även om det inte är någon is ;-) Fick i allafall vädra min nya kjol idag, riktigt söt på!
Fick bli ett vitt linne, snygga leaggings och en svart tröja. Enkelt men samtidigt lite "uppklätt". Nu är jag redo för att ha en riktigt trevlig eftermiddag/kväll =D

Får se om jag tittar in något ikväll när vi kommit hem. Beror på hur trött och framförallt mätt jag är ;-)
Önskar er i vilket fall en riktigt härlig lördag! Vi kanske ses på balen??!!


Kommentarer
Matilda; mamma till Elna säger:

Tack!



Wow vad vacker du är!

2011-05-22 | 10:26:13
Bloggadress: http://matildamayandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback