Skapar HAbegär!


Såg att den här skönheten fanns på Din sko. Tyvärr är den slut i webshoppen, så då är den säkert slut i butik med =( Typiskt att man ska jobba sent varje dag den här veckan. Att hinna med innan jobbet orkar jag inte stressa med. Får jag göra så det räcker på jobbet!
Kanske kan skicka ner man och barn så dom kan kolla??!! Ja får nog bli så =D

***********************************************

Dagen på jobbet blev riktigt bra. Stressigt men vissa dagar är så. Hade mer försäljning också än vi räknat med, alltid bra =)
Just nu sitter jag i soffan och känner att en dusch och sängen lockar. Ryggen värker efter att ha organiserat och städat lagret havlva dagen. Tror ingen ville veta hur det såg ut! Men nu är det rent och fint igen...tills imorgon iallafall =D

Tackar nu för mig. Duschen kallar på mig ;-)
Ha en bra kväll i blåsten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback