Då var det måndag igen!

Tänka sig redan måndag igen. Är bara måndag och fredag. Hinner knappt reflektera över dom andra dagarna i veckan ;-)

Dagens jobb är redan avklarat, slutade redan 12.30 idag. Tog en fika med arbetskamraterna innan jag och älsklingen hämtade barnen på dagis. Där var den stora ute och lekte, han skulle minsann inte sova på dagis =) Den lilla, ja han låg fortfarande och sov när vi kom. Det är tur att dom är olika ;-)
Nu har vi passat på att fika lite och samlat ihop lite skräp som ska till tippen. Sen ska jag handla mig en gammal kista/koffert innan Melle ska bada.
När vi frågade vem han ville bada med, mamma eller pappa. Då fick vi till svar pappa. Tur att man duger någon gång ibland ;-) Nej, så illa är det inte men ibland blir dom lite för pappiga. Då får jag en känsla av hopplöshet över mig. Men det räcker men kram eller puss för att dom tankarna ska försvinna =) Barnen är bäst på att vara härliga när man som bäst behöver det!

Här ska nu blöjor bytas, väska packas och sedan far vi iväg =)
Blogger mer under kvällen!

KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback