I väntan på lunch..


Örhängena jag hittade i måndags. Kass bild men ni får en bättre sen =)


Riset kokar på spisen - boil in bag. Kan inte säga hur smidigt det är och hur gott det smakar. Testa ni med =) Kyclingen ligger i ungen, så snart ska jag och grabbarna sätta oss till bords. Blir en lite senare lunch idag men vi har varit på fot sedan sena morgonen. Postat traderavinst och handlat lite mat till kvällen. Mille har bestämt tacofiesta =D

Efter lunchen blir det lite vila för grabbarna. När dom vaknar blir det bus och fika hos mormor för deras del. Själv ska jag till bästa Emma och fixa mina naglar. Inte en dag försent ;-) Så nu sitter jag och klurar på hur jag ska ha dom. Färg, fransk eller färgglad fransk. Stor I-lands problem här ;-)

Dags att ta ett span på maten men jag återkommer senare när tallrikarna är tomma och barnen ligger i sängarna =)
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback