IDOL!


Utsitkten från vår loge =)

Vilken kväll vi hade igår! Jag gick runt i ett vakum och bara var lycklig. Vi spenderade kvällen ihop med otroligt roliga människor. Blev många skratt och en hel del allsång. Men i lagom mängd för rösten hänger med idag ;-)
Vi drack några glas vin och bjöd tom upp till dans i vår loge. Ja vi höll (lagom) låda. Men det var något magiskt över CC igår. Alla var på ett glatt humör, även idioten som backade in i kollegans bil ;-)


Sofie minns ordningsvakterna sen festtiden ;-)

Vi andra var bara liiite mer märkvärdiga ;-)

Gårdagens låttema föll mig helt i smaken. Många låtar som gav mig minnen, bla No one. Den låg på min iPod under BBmappen när jag väntade barn =) Queens låtar är enbart förknippade med min kära man som alltid gillat dom. Sen har jag en hemlig kärlek till Rolling stones, så det bidraget gick hem hos mig =) Blir en helt annan känsla att höra allt live än när man sitter hemma i soffan. Det känns i hela kroppen och hela känslan påminner om julklappsöppning när man var liten.

Allt var helt perfekt igår. Jag hade inte kunnat ana att det skulle bli så roligt! Min kollega som fixade biljetterna åt oss är värd sin vikt i guld. Jag och Sofie fick verkligen leva upp igår ;-)

=========================================

Om en stund ska vi fara ner till stan. Grabbarna åker hem till mormor och morfar där även min syster och barn är. För deras del blir det fika och leka. Själv ska jag sätta mig i frisörstolen och bli lite snygg =) Som jag ser fram emot det för just nu är håret i kris. Resultatet får ni se ikväll ;-)
Resten av kvällen ska jag sedan spendera i min mans famn men massor av gotte ;-) Vinet intogs igår så ikväll blir det alkoholfritt ;-)

Hoppas ni får en mysig lördag.
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback