Min kväll i soffan


Mina nya sköna mysbyxor från Ullared =)

Sitter uppkrupen i ena divanen av soffan. Här ska jag sitta resten av kvällen tills sängen kallar =)
Jag är helt slut efter en dålig start på veckan. Måndagen lägger ju grunden för resten av veckan, håller tummarna för att det inte blir så illa ;-)
Började med att halva frukpallen välte. Lite plast runt skiten skulle inte skada. Och kanske att inte lägga en kartong med en hink rosor i överst! Man behöver inte vara raketforskare för att plocka ihop en pall, det är säkert.
Sen avskyr jag när man får höra en massa skit. Människor som är lömska och gärna snackar högt om ditt och datt. Men när det väl kommer till kritan är det bara skitsnack. Det gör mig förbannad och efter ett samtal på eftermiddagen gick jag i taket. Under alla dessa år har vi aldrig haft sådana problem med skitsnack och en taskig stämmning. Men det är bara att hålla ut, snart är förhoppningsvis ordningen tillbaka!

Nog om råttor...Badet med Melle idag var fantastiskt =) Vi var två stycken, så vi fick gott om tid att prata med Eva. Alltid lika roligt att få tips från henne. Melle imponerar starkt. Från början var han blyg och förstiktig, nu är han framåt och kör fullt ös. Han sparkar, dyker, gör bomben...ja allt som vi övar på =) Han förstår att när man hoppar i vattnet så vänder man sig om för att ta tag i kanten och komma upp. Det har verkligen gjort SÅ mycket att gå på sim med grabbarna. Rekomenderar er alla med barn att göra det.
Varje gång man badat, framförallt med Melle är man helt slut. Är nog därför jag bara sitter här =) Sms:ar lite med Sofie. Vi drar upp planer och längtar. Nu kommer vår revansch och vilken revansch det kommer bli =D

Kanske skulle ta mig en lite fika. Mysa med min kära och njuta av att veckans första dag är avklarad. Imorgon är det en ny arbetsdag och på kvällen får vi trevligt fikabesök. Det ser jag verkligen fram emot =)

Önskar er en skön kväll!
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback