Redo för advent..


Nya servettringar som kom hem för någon vecka sedan =)

Här hemma har vi pyntat lite smått inför helgen. Tänk att det redan är första advent!? Själv längtar jag till lite längre in i december ;-)
Har inte fått upp allt idag. Det är självvalt, än tycker jag det är för tidigt för allt pynt som gömmer sig i lådorna. Är lite som får vänta till helgen. Måste även få ändan ur vagnen och fika en gardin till köket. Det har tagit lite för lång tid ;-)

Dom söta servettringarna hade jag tänkt att använda på nyårsafton. Då blir det trerätters här hemma ihop med fin fina vänner och barn =) Ska snart sätta mig ner och fila lite på en meny. Lite har vi klart för oss men den röda tråden måste finslipas lite =)

Här ska nu barn nattas och sedan blir det en latte i soffan ihop med min kära. Ska visa lite bilder på det fina pyntet som verkligen fått en bra plats här hemma =)

KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback