Aj aj aj...

Ibland har man tur att jobba lite kortare pass. Idag var en sådan dag och det är jag glad för. Halsen har värkt och gjort ont hela natten.
Var riktigt matt imorse när jag klev in på jobbet. Men peppar peppar så har det blivit bättre. Värken och svullnaden har lagt sig lite. Nu kan mattheten i kroppen ta och gå över med =)

När jag kom hem från jobbet hade familjen dukat upp med lite fika. En varm kopp te och liten kaka till det. Barn som verkar mycket piggare med - fantastiskt! Imorgon är jag ledig så då blir barnen också hemma. Men på torsdag får dom knata iväg till dagis. Kommer att hämta dom efter lunch eftersom jag jobbar 6-11. En lagom skön start på jobbhelgen =)

Om en stund ska vi ge oss iväg på ett litet ärende. Men innan vi åker jag ska ta och läsa dagens tidning och bara slappa =)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback