Kanelbullens dag!


Mamma har varit gullig och bakat både vanilj och kanelbullar =)

En liten frånvaro som det så ofta blir ibland =) Igår var det för få timmar på dygnet för att jag skulle hinna med. Och jag avslutade det hela med att somna i soffan. Skyller på matkoma efter hemmagjorda hamburgare ;-) Kan även vara att jag badade med Melle och det tar mer på krafterna än man tror =) Men härligt är det att se denna unge go bananas!

Idag blev det en skön morgonpromenad till dagis. Tar ca 20 min att lämna grabbarna och sedan samma väg tillbaka för att jobba. Skulle haft en kort dag men det slutade med att jag stängde. Var iväg några timmar däremellan, ett bankbesök stod på schemat. Första steget att byta bank har tagits, om några veckor ska vi tillbaka och fixa det sista.
Blev lite stressigt när jag insåg att jag fortfarande var kvar på banken när tanken var att jag skulle vara på jobbet. Men jag blev inte alltför sen =)

Sitter nu i soffan, mätt efter goda äggmackor. Dagens lunch och middag =) Min kära spelar COD med grabbarna och jag passar på att blogga innnan jag somnar ;-) Får trösta mig med att jag börjar sent imorgon, så någon stress blir det inte. Passa på att mysa med grabbarna som jag knappt sett idag.
Melle hade festat till och ätit 5 kanelbullar hos mormor när vi var på baken. Till middag blev det knappt en pannkaka. Förvånade??!!...nej ;-)
Och eftersom jag inte hunnit med att baka något idag ska jag njuta av mammas bullar. Hon är snäll och gör min favorit vaniljbullar på kanel bullens dag =) Hon är bra söt hon!

Nu tar jag kväll men återkommer imorgon!
God kväll och sov sött bloggisar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback