New!



Fyndade mig en ny handväska idag. En snygg svart som funkar lika bra på armen som i handen =)
Blev en sväng på stan med mamma och syster idag. Hade lite jag ville titta på. Var nämligen ett tag sen jag kunde gå i lugn och ro i butikerna. När vi varit på stan tidigare har vi enbart hunnit med att fixa ärenden och sedan fara vidare.
Idag blev det lugn shopping med många fina reafynd. Melle fick lite nya kläder och Mille en vintermössa =) Lovar att visa senare ikväll!

Snart kommer fina Sofie hit innan hon börjar jobba. Passar perfekt då hon måste passera här innan jobber ;-) Sen bor hon inte mer än ca 10 min bort med. Härligt att ha fina vänner på nära håll ♥
Vi ska fika lite och ta igen förlorad tid. Har börjat att värma upp ute på balkongen, så förhoppningsvis ska vi kunna sitta därute. Får inte bli för kallt bara ;-)

Bloggar mer senare.
KRAMAR!!


Kommentarer
Anonym säger:

snygg väska! får man fråga vart du köpte den?

2011-10-24 | 13:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback