Nu kan vintern få komma!

Dom sista vinterkläderna och accesoarerna är nu inhandlade. I lördags fick Melle en ny overall. Är helt såld på Kaxs ytterkläder. Enligt mig är dom precis lika bra som PoPs kläder. Så här hemma har vi bara ytterkläder från Kaxs eller PoP. Ska kanske sägas att det gäller dagiskläder =)
Idag efter jobbet passade jag på att shoppa ett par vinterstövlar. Tycker om att fynda, dessa var nedsatta. När det är en del kläder som ska inhandlas skadar det inte om man sparar några kronor ;-)
Skorna fick godkänt av Melle och nu får jag nog säga att grabbarna är redo för vinter och snö. Regn och rusk funkar också =) Vi har inga dåliga kläder för något väder!


Nya varma skor. Förra årets var på gränsen till för små. Dom får lillebror ärva istället =)

Bilden ljuger lite, den är mer mörkblå. Har haft systemkameran nerpackad, så iPhonen har fått duga men kvaliten är ju av sämre slag ;-)

Här laddar vi nu för fotbollen. Är lite avis då jag har kära vänner på plats ikväll. Hade gärna följt med =) Får nöja mig med andra nöjen under hösten istället =D
Nu ska jag ta mig en kopp te och ladda. Ikväll gäller det och jag håller tummarna!!

KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback