Resultatet



Ett nytt sött och nätt skåp har flyttat in. Är inte bara jag som är nöjd, älsklingen är MINST lika nöjd. Fick så mycket beröm av honom för att jag hittade det här =) Ofta så säger han bara att jag ska köpa. Visst det är skoj, jag får inreda till nästan 100 % så som jag vill ha det. Men ibland är det skoj att köpa saker som vi båda faller för.
Nu har vi turen att båda har samma smak och tycke när det gäller inredning. Men jag tycker det är skoj när även min kära man får vara med och välja. Han har också en åsikt i det här hemmet ;-)

Nu ska det mysas i soffan. Imorgon väntar det jobb igen. Några intensiva dagar framför mig men på söndag tar hela familjen en mysdag. Det ser jag fram emot =)

KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback