Röd som blod


Min nya skönhet.

Idag köpte jag mig en ny cykel. Riktigt nöjd över mitt val och extra glad över att den var nedsatt med 1000 kr =)
Hade först spanat på en cerise men att betala 2500 kr extra bara för en färg och 6 extra växlar känns sådär. En röd med 3 växlar duger gott och väl till mig!
Nu kan hela fmiljen ge sig ut på cykeltur. Har saknat att inte kunna hoppa upp på cykeln och fixa små ärenden. Är ju lite extra kär i att ha en rottingkorg. Tänk så fint mina påsar kommer få åka ;-) Nej men det är en stadig och bra cykel. Alltså bra när man kör runt på barn och det var viktigast!
Kommer troligtvis få hämta min skönhet imorgon. Är lite som ett barn på julafton ;-)

Här hemma leker nu barnen i Melles rum innan det är sängdags. När dom somnat dukar vi upp med sushi. Lite extra mysigt denna gråa och regninga tisdag =)

Ciao ciao bloggers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback