Skallebank!


Trött och sliten mamma med en dunkande huvudvärk =(

Mitt i stuvandet av makaroner tittar jag in och säger hej till alla gulliga läsare. Hur har starten på er vecka varit??
Min har varit helt ok, ska inte klaga alltför mycket. Lite kanske, huvudet har värkt hela dagen. Det värsta är att jag då kan få lite svårt att fokusera. Så nu är jag riktigt trött i huvudet efter att ha ansträngt mig till 110 % för att klara av vissa uppgifter på jobbet idag.

Hämtade två glada prinsar på dagis tidigare. Är verkligen supernöjd med vårat val. Visst det är inte precis där vi bor men en skön promenad gör mig inget. På 20 min får jag mig en rask promenad och massor med frisk luft =)

Här ska det nu stekas korv. Under tiden inväntar vi pappan i huset. Som vi längtat efter honom idag =)
Bloggar mer ikväll.

KRAM.


Kommentarer
Anna säger:

Kan du gå ifrån stuvade makaroner?! Nu blir jag fan impad! Jag förstörde en kastrull på det sättet, så pass att jag fick slänga helvetet hahaha! Sen är ju jag katastrof i köket på matfronten (min man som sköter det) baka kan jag dock;)

2011-10-24 | 20:04:21
Bloggadress: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback