Feels like home


Ursäkta röran men det ska hit en ny tvbänk bla =)

Nu börjar vi att komma lite i ordning. Fortfarande några kartonger kvar att plocka upp. Men det mesta är till vitrinskåpet. Det ska vi köpa ett, får vänta tills vi kommit lite iotdning med saker =)
Som jag skrev så ska vi även köpa en ny tvbänk. Blir en vägghängd = lättstädat ;-) Den ska även sitta lite högre upp, så hålet i väggen kommer inte synas. Kommer bli riktigt läckert!

Huset är nu nästan tömt, lite gardiner och hyllor kvar.....och alla hängade kläder ;-) Att flytta med sig kläderna är nästan det jobbigaste. Varför är det så?? Tycker att det aldrig tar slut och så mycket plats det tar i bilen. Nej till helgen är huset tömt på saker och skräp. Då är det lite snickrande kvar men på en kväll är det klart. Så till nästa helg är det vi som firar =)

Igår kväll när jag skulle somna låg jag och tänkte lite. Känslan som slog mig där jag låg i sängen var att jag kände mig hemma igen. Var precis som om jag hade varit på semester i två år och nu kommit hem. Allt kändes så rätt. Konstigt med tanke på att jag kände mig hemma i huset med!?
Det kan låta som vi vantrivdes i huset men det har vi aldrig gjort. Huset älskade vi, det var området vi inte tyckte om. Hur vi än vred på det så kändes det som vi bodde i världens ände.
Men nu är det historia. Vi har startat ett nytt kapitel i vårat liv =) Än så länge trivs hela familjen. Barnen sov som stockar hela natten och tog tom lite sovmorgon =) För min del spelar det ingen roll, jag öppnar så det är tidig uppgång. Men inte lika tidig som förut. Nu tar det två min till jobbet =D Var skönt med en promenad på morgonen, man vaknar till!

Nu ska vi mysa i soffan. En glass och sedan blir det sängen. Imorgon är det bad för Melle, i måndags skippade vi pga flytten. Snälla Eva lät oss istället gästspela i en annan grupp =)

Önskar er en mysig kväll.
KRAM.


Kommentarer
Angelica säger:

Vad kul att ni trivs!! Ser fint ut det där :)

Vad ska ni göra med den där tvbänken??? Till salu kanske? ;)

2011-09-22 | 09:52:45
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/
Tülin säger:

hej Lisa,



Det är inte så konstigt att du kände dig hemma... det spelar inte var vi är någonstans , huvudsaken att vi är tillsammans med de som vi älskar...kramisar, Tülin

2011-09-23 | 10:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback