Stars & stripes

Är så sjukt nöjd över den här dagen. Vi har nästan hunnit helt klart, bara hall och vardagsrum som ska målas en gång till. Det kommer vi att fixa imorgon efter inskolningen på dagis.
Vår fondvägg i vardagsrummet blev målad en gång med bra grundfärg. Fick precis den färgen jag ville ha. Vit med en antydan till träfärgen. Min kära far tipsade om speciell täckfärg för alla kvisthål. Dom kan lätt gulna om man målar över med vitt. Nu kommer vi inte behöva oroa oss för det =)


Här ska tvn hänga. Ni ser väl att vi fixat så det inte kommer synas några kablar ;-)

Melles rum. Den här tapeten är en favorit hos mig. Lite mer vuxen än hans tapet med små stjärnor som han har nu =) Den här gången valde vi att bara sätta den som fondvägg.

Fondtapeten i vårat sovrum. Ni ska få en bättre bild när vi flyttat in ;-)

Imorgon blir det dagis på förmiddagen. Sen ska det målas och under tiden kör jag och grabbarna lite kartonger. Eftermiddagen ska spenderas på IKEA, där ska garderosinredning shoppas =D Skjutdörrarna köper vi när vi kommit tillrätta.
Pga dom rådande omständigheterna så blir det inget bad för Melle imorgon. Avskyr att det ska behöva bli så här. Att mina barn får lida för att vi ska flytta. Men just nu ligger mycket fokus på att få allt klart. Mille fick idag skippa sitt sim. Men efter nästa vecka ska inte ett sim missas...om dom inte blir sjuka då ;-)

Även ikväll är vi sjukligt trötta. Vi dumglor på Oceans 11 men snart kryper vi nog ner i sängen. Sover gott och hoppas på att morgondagen går fort så vi kan få flytta =D

Trevlig kväll på er.
KRAMAR.


Kommentarer
sofie säger:

gud så fint det blir!!! avis, svar JA!!!

2011-09-19 | 07:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback