Vår kväll

Tänk att allt man ibland behöver är en stol :) Två grabbar som leker sig trötta innan det är dags för sängen.
Mille var inne en sväng i sin men skulle INTE sova när vällingen var slut. Så kan det vara ibland ;)
Älsklingen och Mikie är i huset ikväll. Jag var där med grabbarna en sväng förut. Vi slängde lite blommor och tog med några saker hem. Bara två dagar kvar innan vi kan släppa det!
Håller tummarna för att dom är klara snart. Vill hinna med att mysa lite med min kära. Imorgon far jag mot Nässjö. Utbildning står på schemat..igen :) Bilen avgår kl 07, då hämtar jag upp Lööke. Trevligt värre säger jag :D

Nu är det dags att natta två trötta barn. Eller trotsiga kanske!? Just nu är dom inne i en hemsk period. Det gnälls och görs allt annat än det vi säger. Det är två helt olika trotsperioder. Melle är mer den testande killen. Se hur många gånger man kan göra något innan vi blir arga.
Mille vill göra allt på sitt sätt eller själv. Om han inte får göra som han vill blir han lelös. Lägger sig som en limpa på golvet och tjurar. Hoppas vi snart är inne i en mer glad period ;)

Efter nattade barn blir det ett bad. Lite bubblor och tända ljus. Det är inte fel det :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback