Bildbomb

Mätt och trött, så jag visar er bilder från eftermiddagen hos mina föräldrar ;-)

Det blev god mat (ej påskmat) och god fika (påsktårta). Barnen har lekt, busat och dansat. Även vi vuxna har shakeat arslet av oss. Fråga mig inte varför men helt plötsligt stod alla (utom man) och dansade fula danser på golvet. Skrattade så jag nästan kissade på mig men skoj var det =D





Melle och brorsan showade efter maten. Allas namn skulle räknas upp =)

Goda tårtan


Fina mami ♥


Shake till bananmannen ;-)

Fina föräldrar!

Så som barnen hållit låda hela eftermiddagen tror jag dom somnar lite tidigare än vanligt!? Imorgon börjar vardagen igen med jobb och dagis. För grabbarna ä det kortvecka då dom bara går tisdag och onsdag =) Själv jobbar jag tis-fredag, sen är det ledig helg igen =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback