BLÄ!!

Trotsande barn!! Inget som är att rekomendera när man är sjuk. Det gnälls och inget passar. Får då säga att det är skönt när deras far nu gått ut med dom i lekparken.
Dom skulle behöva vara inne för att inte bli sjukare. Men samtidigt behöver dom aktiveras lite. Önskar att jag hade orken men jag måste inse att jag är sjuk! Jobba imorgon är nog ingen god ide med tanke på hur jag mår. Samtidigt är det bara några timmar och jag kanske får lite energi om jag får rumpan ur soffhörnet :)
Har nog spenderat lite för mycket tid här idag. Så fort grabbarna lekt är det där jag legat. Fy vad hemsk jag känner mig. Men varför måla upp en bild av en supermama när jag just nu är så långt ifrån det. Ingen vinner på att försköna verkligheten!!

Nu blir det panodil och lite te. Hopas trycket i bihålorna försvinner för det är hemskt. Hela käkpartiet värker, kinderna exploderar och pannan trycks snart bort. Ja jag är som en karl när jag är förkyld ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback