Godbitarna från kommande kollektion


H&M Conscious Collection - Se mer på hm.com

Mina favoriter från den kommande Conscious Collection hos H&M. Den sista klänningen ser perfekt ut till varma sommardagar. Lika fin vardags som till fest. Färg som modell är romantisk och söt vilket jag älskar =)

Den näst sista klänningen skulle vara så fin på sensommarens bröllop. Vet att jag kommer hitta minst 10 klänningar till som jag kan tänka mig ;-) På det här bröllopet skulle det faktiskt vara kul att hitta en långklänning. Äger väldigt få sådana. Den enda som är av festlig variant är svart och det vill jag inte ha på mig i augusti ;-)

Får helt enkelt fundera noga och vara på hugget när kollektionen släpps. Något av ovanstående kanske blir mitt??!! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback