Helgen har startat!

Vinet är upphällt. Ljusen är tända. Ikea avklarat och snart sover barnen. Då tar vi vuxna fram lite ost och kex ;-) Fredagsmys i soffan framför Lets dance. Efter det ska jag tigga till mig lite massage för min svank. Den har ofta börjat att strejka nu. Ett tecken på att jag gör många lyft och rörelser fel. Dags att börja träna upp musklerna kanske??!! Det skulle nog hjälpa, blir inga lika trött då.

Ikväll lyser mina nya fina lyktor som jag köpte förra lördagen. Nu med våren börjar min kärlek för rosa sakta vakna :-) Blomman var härligt romantisk och fick självklart följa med hem tidigare i veckan :-)

Jag hoppas ni har en fin vårkväll hos er med!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback