I sängen...

Klockan är 22.25 och nu har jag precis krupit ner i sängen. Har tagit en lång varm dusch. Passade på att göra en inpackning - vardagslyx!
Önskar att jag hade bäddat om idag när jag storstädade. Är ju så härligt att krypa ner i sängen då ;-) Får ta det på fredag då det är helg. Ganska skönt att börja helgen med nybäddat!

Ska nu läsa Sofies mode och sedan nanna kudden. Öppnar imorgon och har ett ganska långt pass framför mig. Det bästa är ändå att få komma hem och äta middag med mina grabbar. Mysa lite och sedan få natta och pussa godnatt. Det är nog det värsta med att jobba "sent".

Nej nu ska jag läsa lite och sedan sova. Snart är det helg mina vänner :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback