Krax krax

Som jag befarade blev inte halsen bättre. Snoret tilltog och jag fann mig själv på jobbet igår utan röst. Eller nästintill, lite väsande ljud fick jag fram ;-)
Så när jag kom hem blev det en stor kopp te för att försöka lindra det värsta. Tyvärr gick inte det så bra. Natten var hemsk med riktig hosta med slem. Så idag värker halsen och bröstet medan rösten dock hittat tillbaka :D

Melle fick åka en sväng till Dr Anders på eftermiddagen då han hade ansträng andning hela dagen igår. Han tappade även rösten och hostade hemskt mellan varven.
Gick därifrån med leksaker, godis och ny medicin. Den funkade utmärkt och på 10 min märkte man skillnad.
Men tyvärr är även han lite sjuk. Igår kväll hade han feber och idag är den nästan borta. Blir inget dagis utan jag får VABa. Även Mille är lite varm idag, så vi lever i en sjukstuga för tillfället. Min kära man klagar även på att hans hals värker. Kan bli en sjuklig påsk för oss ;-)
Morgondagens kalas för kusin Emma får vi stå över. Ingen ska behöva bli smittad med den här skiten. Istället satsar vi på morfars kalas på måndag :) Men innan det jobbar jag lite. Lördagen är ju med bästa A och det kan jag ju inte missa ;-)

 


Kommentarer
Fru Jensen säger:

Nej men usch, inte ni också :-(



Krya på er!



Påskkramar från familjen Jensen

2012-04-05 | 13:09:51
Bloggadress: http://fru-jensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback