Måla ägg



Långfredagen har börjat i ett lugnt och skönt tempo. Lite sovmorgon och ett samtal från chefen att jag kunde börja 14 idag =D Gör mig inget, känns skönt med tanke på att jag sakta börjar känna mig bättre!

Efter frukosten fick grabbarna måla varsitt ägg som jag köpte i veckan. Gipsägg med en liten hare på. I kittet fick man pensel och lite färg. Alldeles lagom för dom små =)
Melle tyckte det var rikitigt skoj och satt länge och målade på sitt ägg. Mille var mer all in ;-) Dom hänger i allafall på mitt olivträd nu.


När Melle är koncentrerad åker tungan ut =)


Glad påsk på er alla! Hoppas att ni har lite piggare väder än vad vi har??!!
KRAMAR.


Kommentarer
Emma Roodla - Fotograf säger:

roligt med påskpyssel :)!

2012-04-06 | 22:43:20
Bloggadress: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback