Melle belle bus!

Den här killen kan få mig att skratta så tårarna rinner. Det senaste han börjat med är att se förvånad ut. Hela ungen skakar när han spänner kroppen för att se ut som en fågelholk :D
När vi handlade i tisdags satt han hela tiden i vagnen och gjorde minnen. Han bjöd många på ett skratt. Vissa undrade säkert om han led av något men det bryr jag mig inte om!

Igår kväll var vi en sväng hos mina föräldrar. Även där visade Melle sin min för mormor. Kan säga att även mormor såg ut som en holk ;-) Dom två gör allt ihop!
Mille blev nog lite besviken att inte morfar var hemma. Hade lovat att han skulle få busa med honom. Men morfar var borta på jobb. Får kanske svänga förbi en sväng i helgen så han får sin dos av morfar :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback