Skaloverall från PoP


Hemklickad till den lille.

Förra året köpte jag en skaloverall till Melle. PoP i stan sålde ut dom för 50 % och jag ångrade djupt att jag inte köpte en till Mille med. Melle har haft sin under den tidiga hösten och förra veckan ;-) Idag var ju vintern tillbaka...

Det som är så bra är just att dom är tunna. Inga kläder som glipar, det är nästan bäst. Är så lätt när dom leker att det bli en liten kall glipa.
Får även ge en extra stjärna för dom stora och bra storlekerna som PoP har. Den här overallen klickade jag hem från Tradera. Det är en 92 och kommer nog att passa även till hösten för Mille =)
Den hade enbart används några få gånger i vagnen. Aldrig varit på dagis vilket är ett riktigt plus ;-) Fick den billigare än vad jag köpte Melles för!

Rekomenderar alla föräldrar att lägga lite extra pengar och köpa en sådan här overall. Den är guld värd och jag upplever att barnen kan röra sig lättare än i ett delat sätt =)

Nu är det nattning av barn innan jag och pappan i huset myser lite i soffan med tända ljus ;-)



Kommentarer
Fru Jensen säger:

Ja verkligen!



Det är nog att hoppas på lite för mycket tyvärr... Diverse konflikter som inte riktigt är lösta, både gamla och nya...



Men hoppas kan man ju alltid göra som sagt, om inte annat så ses säkert vi snart igen! Hoppas jag :-)



Kram Johanna

2012-04-02 | 22:49:25
Bloggadress: http://fru-jensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback