Värkande hals

No coffe for me! Fick bli te på morgonen då halsen är långt ifrån ok. Den värker och just nu känns det inte som om det har att göra med pollen. Får hoppas att den blir bättre under dagen?!

Melle är fortfarande lite rosslig i halsen. Men han sov bra hela natten. Dock blev han väckt av sin lillebror strax innan 6.30. Han tyckte det var dags att gå upp då =)
Jag håller bara tummarna för att det inte blir några förkylningar nu till påsken. Eftersom Melle fick krupp, KAN komma i samband med förkylningar! Och jag med min hals, ser lite ororsmoln. Håller tummarna för att vi klarar oss.
Idag är grabbarna hemma från dagis då jag jobbar några timmar på efetrmiddagen/kvällen. Älsklingen hinner hem från jobbet innan jag börjar. Och är inte Melle för hes så åker dom bort till dagis för lite drop ut fika =) Min plan var att vi alla skulle åkt dit idag men jag fick jobba lite istället =)

Planen är i allafall att baka lite bullar idag. Melle är lite sugen på att hjälpa till =)
Ha nu en skön start på denna onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback