Bad blogger

Hej på er!
 
Är verkligen inte bra bloggare när jag stänger. Framförallt inte första jobbveckan ;-)
Igår när jag kom hem så blev det lite mys med Mille som fortfarande var vaken. Efter det somnade jag på två röda i soffan. Hade haft en hemsk huvudvärk hela dagen på jobbet. Tror det berodde på åska, för jag vaknade imorse av lite muller.

Morgonen har fått lite ändrade planer. Ingen cykel till dagis och jobb. Vägrar att cykla i ösregn! Vi tar bussen till dagis och sätter på extrahjulet på cykelkärran så vi kan ta med den. Smidigt att den så lätt blir en vagn =)
Huvudvärken håller sig just nu borta så jag hoppas att kunna kika in här ikväll när jag kommit hem. Lovar inget dock =)
 
Ha en mysig dag. Hoppas att ni spenderar den inne med lite tända ljus!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback