Då kör vi fredagsmyyyys!!

 
Trodde den här veckan skulle bli seg och lång. Men med facit i hand får jag säga att den gick ganska smärtfritt. Om vi bortser från all huvudvärk. Även denna dag har jag haft skallebank hela dagen. Men det är åskan, hörde den när jag klev ut från jobbet i hagelskuren ;-)
 
Nu har vi handlat och styrt inför helgen. Alla skåp och kylen är full med godsaker. Lite nya recept som ska testas nästa vecka, passar på när jag har öppning =)
Tycker det är lätt att fastna i samma rutiner när det kommer till matlagning. Vi kör säkra kort, sådant som man vet att barnen gillar. Känner ni samma sak?? När vi väl testar att göra något nytt är det på helgerna men nu hoppas jag att det blir ändring på det =D
 
Här hemma ser vi handboll och dricker en kall. Säger bara heja heja!!
Om en stund dyker Maria upp och då blir grabbarna mina lite extra fina ;-)
 
Hoppas ni alla håller tummarna för Sverige!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback