En bra dag!

Vilken FAB dag JAG har haft! Kommer somna med ett leende på läpparna och känna mig nöjd!
 
Började med en helt underbar lämning på dagis. Melle var nöjd och Mille fick mysa med Gittan, så honom gick det ingen nöd på ;-)
Pratade lite med personalen innan jag gick. Vilket gäng våra grabbar har omkring sig =D Dom är helt toppen, gör allt för att barnen. Jag vet att dom trivs och har det bra när dom är där!
 
Jobbet var även det skoj. Tiden sprang iväg och helt plötsligt var dagen slut =) Hur ofta får man uppleva det!?
I det stora hela har alla kunder varit så glada och trevliga. Att få höra så många snälla ord och alla dessa leenden, jag bara älskar det! Ett ganska bra jobb jag har även om det är lite stressigt ibland =)
 
Morgondagen bjuder på tidig hemgång. Gemensam hämtning av grabbar och sedan tar vi bilen till busfabriken. Melle blev så glad när Christian berättade det för honom innan han somnade. Det är helt underbart att veta hur glad han blir =)
Busfabriken blir nog grädden på moset imorgon men kvällen blir rätt bra också. Då ska vi vuxna mysa med godbitar i olika färger och smaker ;-)
 
Tack och godnatt från mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback