F R E D A G!

Helg igen och vi har verkligen firat in den =) Busfabriken och lite Happy meal till boysen. Dom kan inte klaga på den här dagen!
När vi hämtade grabbarna efter dagis var Melles första kommentar "Nu åker vi till Busfabriken". Kan inget annat än älska den killen =)
 
Nu sitter vi här med trötta ben men vi vuxna har hungriga magar. Ikväll slår vi till på svenska kräftor och goda ostar. Lite vitt till det och kvällen är gjord ;-)
Kräftorna har en vän till min make fiskat och kokat. Tanken var att vi skulle ätit dom förra veckan men dom var fortfarande lite ljumna på kvällen när vi fick dom. Var bara att frysa in och tina upp tills idag. Och idag kan jag inte säga att jag ångrar mig ;-)
 
Innan vi hämtade grabbarna hann jag med att städa av hemma. Dammsuga och torka av men ingen moppning. Får väl ta det på söndag, då blir det rent inför den nya veckan =)
Passade även på att köpa lite färska blommor och pynta med. Alltid lite fräschare hemma när man har det. På jobbet fick vi in stora fina rosar för 60 kr. Haffade ett par direkt på morgonen. Helt sjukt vad billigt med tanke på att man kanppt får 2 par rosor för det priset i en blomsterbutik!
 
Gigantiskt höga rosor som får sällskap av stjärnorna från Slussport 11.
 
Har tänt massor med ljus här hemma. Det är grått och regningt ute och då finns det inget mysigare =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback