För ditten & datten

 
Tanken var från början att sätta en lite mindre spegel över sideboardet. Eftersom hallen är ganska smal så kan man "trolla" lite med speglar. Men hela tiden har jag haft en tvekan. Nu är jag glad att jag gått på magkänsla =)
 
Blev så nöjd med det färdiga resultatet. Än är det bara något vykort, bröllopsinbjudan, bröllopskort och en utbetalning. Men tanken är att här ska sådant som värmer lite extra få sitta. Lappen som dagis skrev sitter uppe. Den påminner om hur underbar personal som jobbar där!
 
===============================================
 
Här pågår kvällsmys. Vi somnade på eftermiddagen efter att jag och grabbarna plockat lite svamp i skogen. Blev dryga litern med kantareller men då gick vi inte så långt. Längtar till hösten och trattkantarellerna. Älskar att torka och ha i sås och grytor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback