Inredning

 
 
Det blev Robinson i soffan och sedan somnade jag ganska gott ;-) Tror magen inte helt återhämtat sig än och därför upplever jag denna trötthet. Skulle gett mig ut på en löptur men avstod då regnet öste ner på kvällen. Måste verkligen ta tag i det. Att vara ute och röra på mig ger verkligen mer energi!
 
Hittade några fina saker igår. Dom ljusrosa krukorna var på 50 % så dom fick jag billigt ;-) Ska byta ut blommorna i köksfönstret, så jag ställer nog mina nya krukor där. Ska bara ge mig på jakt efter nya blommor innan jag ställer dit dom.
Dom höha stjärnorna var ett måste, älskar stjärnor i inredning. Nu får dom stå i en hög vas i hallen. Men jag ska nog flytta dom till vardagrummet sen. Även dit ska nya blommor inhandlas och då flyttar stjärnorna =)
Hittade en liten blommpinne till Melle. Stod prins på den och den gjorde sig bra i hans blomma i fönstret.
 
Ska nu ta mig en kopp kaffe till. Segstartad idag men efter dagislämning och innan jobb blir det en dejt med Sofie. Ibland kan vi matcha våra arbetstider på vardagar med ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback