Kuddar

 
Idag inhandlades den sista kudden till soffan. Skaffade även en bra innerkudde till kuddfodralet som jag köpte på Handplockat. Så nu får jag nog säga att jag känner mig rätt nöjd =)
 
Idag köpte jag den vita kudden. Den är från Gripsholm och till ett bra pris. Det är en bra kombo ;-)
Valde att köra på vitt och jeanstyg denna gång. Till våren vill jag säkert ha lite färg men just nu passar det utmärkt!
Tidigare i veckan köpte jag två fårskinn till divandelarna på soffan. Skulle nog behöva ha två på varje sida men är rädd att det blir too much!?
 
Mittenkudden är den nya. Även den i jeanstyg med en stjärna i kopparnitar.
 
Är dom små detaljerna som gör att det spassar så bra ihop. Nitarna på nya kudden smälter fint ihop med min gamla trotjänare från Mio =) Samma färg på kronan som på nitarna.
 
Här hemma blev vi idag av med ett barn. Eller mormor och morfar lånade hem Melle efter att vi varit på K-rauta ihop. Han befann sig i himmelriket och klagade inte direkt när han fick åka iväg med dom =) Någon gång under eftermiddagen blir han tillbakalämnad.
Vi passar på att njuta. Mille sover och vi tar oss snart en liten lur i soffan framför os. Men självklart saknar jag min prins ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback