Lediga dagar

Har verkligen njutit av dessa två lediga dagar. Normalt kan det vara svårt att verkligen gå ner i varv. Barnen är hemma och ibland inte alls på bra humör. Ni vet det där med trots ;-)
 
Lyxfika efter lunchen. Kaffe med grädde och kanel på.
 
Grabbarna har varit på glatt humör. Vi har knappt haft några små utbrott här hemma. Mille med sitt temprament kan väl ibland bryta ihop men det har snabbt gått över.
Gårdagen var bortsett från lite bus vid handlingen mysig. Eftermiddagen spenderade vi ute i lekparken. Tog med fika ut lagom till pappan i huset kom hem. En kille i samma ålder som Melle lekte på gården och dom spelade lite fotboll ihop =)
Kände igen mamman från jobbet. Har sett henne vara inne med sina barn och handla. Tror dock inte hon kände igen mig =) Skönt att vara lite anonym. Med tanke på att alla andra kunder nästan bor granne med mig!
Vi pratade lite och lekte med barnen. Skoj med några andra småbarnsföräldrar på gården. Vi är ju omringade av pensionärer ;-) Så nu håller vi tummarna att dom kommer tillbaka.
 
Idag har vi lekt i lekparken innan lunch och efter det blev det en sväng till tippen. Båda grabbarna somnade innan vi hann ut på vägen =) Sen hämtade vi upp mamma och for iväg på små ärenden. Fick handla några saker till lördagen på stan medan mamma satt kvar i bilen med sovande barn.
Slussport 11 var öppen idag så jag kunde shoppa några saker ;-) Oj oj vilken underbar butik! Och nu var den inte ens uppfylld med höstnyheter. Dom kommer först i slutet på september och tro mig att jag kommer vara där då =D
Vad jag kom hem med får ni senare ikväll =)
 
Ska nu ta igen mig i soffan och spela angry birds med grabbarna. Min man är och handlar lite skinka. Melle ville ha det till frukost imorgon =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback