Mamma får

Det har sina fördelar att vara vuxen. Jag får tex äta glass på morgonen. Det får inte mina barn men dom vet inte om att jag åt en hel strut efter frukosten ;-)
 
Vi kör lite lek och mys framför tvn. På mornarna står den jämt på och ofta är det Nyhetsmorgon. Barnen ser sällan någon film, det ska lekas med allt innan dagis =) Både tågbana och alla bilar är framme - i barnens rum. I vardagsrummet ligger bara ett dominospel på golvet. Låter det ligga ett tag till ;-)
 
Har redan tvättat en maskin som ska hängas. Ska hinna med att köra en till innan vi cyklar till dagis. Kommer lämna dammsugningen till älsklingen ikväll. Innan vi hämtar på dagis imorgon ska jag nämligen moppa av alla golv =) Vill ha det rent och fräscht till helgen även om den är ganska fullbokad med planer.
 
Ska nu återgå till tvätten =)
KRAM på er.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback