Måndag igen!

 
God kväll!
En vacker måndag har nu blivit kväll. Tänk att det allt verkar vara lite sommar kvar =)
 
Idag köpte jag med mig två fina buketter med rosor hem. Dom står nu på matsalsborder i min Iittala vas jag fick när jag fyllde. Så härligt det blev! Köpte gammelrosa och gräddvita, passade så bra ihop.
 
Dagen har bjudit på jobb. Kom hem strax innan 16 och möttes av två glada barn. Finns det något mysigare sätt att komma hem till ;-)
Vi åt lite middag innan vi tog en sväng till IKEA. Har varit där mycket på sistone men det är alltid något man behöver därifrån. Idag var det en ny papperskorg och lite andra småsaker. Slår vad om att vi kommer hinna med ett besök till inom en vecka ;-)
 
Nu när semestern är över ska jag dra igång med löpningen igen. Gjorde bara ett varv när jag var ledig. Nu är det vardag igen och då är det dags att komma in i rutinen! Så senare ikväll ska jag ta på mig skorna och ge mig ut. Längtar faktiskt lite...
 
Snart kommer det fikagäster hit. Ska bli väldigt roligt med tanke på att den ena är första gången vi träffar ;-)
Berättar mer senare ikväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback