Min stora prins!

 
Under sommaren har Melle verkligen tagit stora kliv framåt. Var inget som vi direkt försökte med heller utan det bara hände.
Började med att han slutade att dricka välling. Helt plötsligt ville han inte ha någon på kvällen. Ibland kan han säga att han vill ha men då frågar vi om han inte vill ha lite vatten och det funkar. Tror det är för att han är törstig...
 
Det andra som vi blev chockade över är att han nu inte har blöja när han är hemma. På dagis har han fortfarande men där är det lätt att han glömmer att säga till. Med tiden kommer det att släppa också =)
Så nu kissar han på toaletten, pottan går fetbort. Ofta så påminner vi honom och följer med men så får det vara i början. Vi kan tom åka iväg och bara ha med ombyte, ingen olycka har än hänt =D
Jag är superglad över att han själv tagit det här klivet. I våras försökte vi lite med pottan men det gick inget vidare. Så under sommaren har vi låtit det vara. Och se hur bra "hösten" började =D
 
Tror inte ord kan beskriva hur stolt jag är över mina grabbar. Alla deras steg framåt i utvecklingen får mig så glad. Dom värmer och sprider ljus när det känns motigt. Mina små vet verkligen hur dom utan någon ansträgning gör mig till den lyckligaste på denna jord! Är därför barn är små mirakel!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback