One more night

 
 
God morgon!
Vi kört morgonmys med kaffe och tårta som blev över från igår ;-) Våra gäster gick hem sent men oj vad trevligt det var.
Barnen somnade utan några problem mitt under besöket. Milton i vår säng och Melle i soffan. Sällan det sker ;-)
 
Hela morgonen har jag lyssnat på Marron 5. Deras senaste album är mitt tips till alla att lyssna på. Så mycket bra och skön musik.
Förra favoritlåten var Payphone men nu är det nya One more night som jag går och diggar till här hemma. Är ett speciellt gung =) Och för att inte tala om hur glad man blir. Och det är ju inget dåligt!
 
Snart beger sig hela familjen ner till stan för lite shopping. Har några saker som vi ska titta på.
 
Ha en FAB lördag och håll tummarna för massor med sooool =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback