På mellanhyllan

 
Dom senaste gångerna vi varit och handlat har jag varit på jakt efter Hjärtan på tråd. Tyvärr har inte mataffären haft några. Är inte jämt jag heller kommer ihåg det när jag tex är på stan =)
 
Idag när jag och mamma for iväg en sväng för att handla utanför stan så stod dom utanför ingången. Direkt åkte en ner i vagnen =D Tänka sig så glad man kan bli för en sådan sak!
Fann även en brödbox i rosa som min fina Sofie köpte i sommras. Blev helt kär i den men när jag skulle köpa den var den ju självklart slut. Blev en dubbeltur idag ;-)
 
Valde att ställa krukan med blomma och ny skylt på en av hyllorna i badrummet. Brevid i den rosa skålen står nyinköpt vanilj badsalt. Doftar underbart i hela badrummet.
Var lite roligare att hälla upp badsaltet i något än att ha det kvar i burken/flaskan. Ofta ser dom så tråkiga ut. Nu blir det genast mycket piffigare =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback