Snart så Emma...

 
Om några timmar ska jag lämna grabbarna på dagis. Efter lämningen och innan jobbet blir det att fixa naglarna hos Emma =D Kaffe, tjejsnack och snygga naglar - perfect match!
 
Den här gången har jag fått så mycket komplimanger för mina naglar. Många undrar hur dom är gjorda, om dom är äkta. Roligast är nog ändå när äldre herrar öser beröm över naglarna. Kanske den sista målgruppen man tänker sig ska se sådant =) Men jag blir glad!
 
Hur dagens tassar kommer bli har jag inte funderat så mycket på. Lämnar många gånger det till Emma. Hon har alltid sådana bra ideér =)
 
Bloggar mer ikväll när jag kommit hem från jobbet!
Ha en underbar dag i värmen och soolen =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback