Babylycka!!

 
Gårdagens gladaste nyhet var nog beskedet om en liten sommarbebis =D Ja inte en ny för oss utan för våra fina vänner!! Dom ska till sommaren få sitt första barn!!! Jag som inte ens väntar barn flyger runt på moln just nu ;-)
 
Riktigt längtar efter att få se och känna på den växande magen. Tycker få saker är så vackert som en gravidmage. Sen är det ju inte säkert att man själv känner så när man börjar bli stor. Minns det där själv =)
Till sommaren ska jag i allafall snussa bebis så det står härliga till. En barnvakt kommer aldrig vara särskillt svårt att fixa för dom blivande föräldrarna. Jag ställer upp i vått och torrt!!
 
Nu är det jag som håller tummarna att jag får en fin present på min födelsedag i juli ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback