En tidig julklapp

Min fina vän/kollega Tulin var inne på jobbet idag. Lovar att ni alla vet vem hon är. Om inte så håll ögonen öppna efter den lilla svarta bilen med renhorn och röd mule ;)

Hon piggade upp en överstressig dag. Vill inte uppleva fler sådana på jobbet. Det är tur att jag är ledig imorgon. För en likadan dag till och jag hade fått kasta in handduken.
Tullan hade med sig en liten pigga upp klapp. Gissa om jag blev glad. Den var ju så jag :D Mysiga små citat finns i boken med. Tusen tack för styrkan Tullan :)



Som om inte julklappen var tillräcklig, så tittade mina föräldrar förbi på jobbet. När man känner sig som minst så får man alltid några stärkande ord. Vad skulle man göra utan mamma och pappa :)

Nu tar jag kväll. Krypa ner nära min kära och lägga denna dag bakom mig!! Men jag är stolt över mig själv som lyckades att knyta ihop säcken. Men jag hade aldrig gjort det utan underbara kollegor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback