Fyverkeri!

 
Ville ha färg igår. Inget rött eller guld. Men det fick inte bli sommarglatt heller. Som tur är fixar Emma biffen varje gång ;-)
Igår blev det en grå/svart/silver historia i botten och på det stora lila glitter plättar. Känns som nyårsafton på mina händer just nu ;-) Så resultatet är som alltid mycket nöjd!
 
Var en mysig eftermiddag som fick mig på bättre humör. Massor med prat. Att få ur sig alla tankar och känslor som man bär runt på. Slippa bli dömd. Slippa känna känslan av otillräcklighet. Tusen tack min fina vän för att du är helt underbar ♥
Även mina föräldrar och framför allt min pappa får mina tankar på rätt köl. Idag sa jag ifrån och tillbaka fick jag ett litet erkännande. Att lyssna på goda råd är något man måste göra. Jag måste även få distans till allt. Än är det mycket kvar att fundera på. Men efter denna dag har nog känslan av att julen är en mysig tid hittat tillbaka =)
 
Denna dag började med lite jobb. Efter lunch lämnade vi barnen hos svärmor och sedan fixade vi dom sista klapparna. Allt är nu klart och inslaget. Bara att lägga dom under granen kvar ;-)
Barnen har haft en bra start på sitt jullov. Igår myste Melle hos mormor och morfar och idag har båda haft mys hos farmor. Jag försöker hitta orken att ge mig på en sista dag på jobbet. Är ju bara tredje helgen i rad som jag hänger på jobbet. Och för att toppa det hela kör jag nästa med ;-)
 
Nu tar jag kväll och återkommer imorgon. Då blir det kvällsmys med Mikie - äntligen! Var ju ungefär en evighet sen vi sista sågs ;-) Först ska bara det där passet på jobbet klaras av =)
 
GoD kVäLl!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback