Ingen vanlig fredag!

Denna fredag är inte som en vanlig fredag. Denna dag är det barnens faster Millas 20 års dag!! GRATTIS säger vi här hemma =)
Ikväll blir det lite kalas/fest för födelsedagsbarnet. Min familj piper dit innan mig och börjar firandet. Själv stänger jag och får ta bilen dit efter jobbet. Trist att behöva stänga just denna dag. Men ibland blir det så...Inte mycket att göra åt det =)
 
Måste förbereda innan jag åker till dagis med barnen. Paketen ska fram så dom kommer med mannen och barnen. Måste ju även ha med mig kläder. Kan ju inte dyka upp i mina arbetsbyxor ;-) Och jobba i klänning eller liknande är inte att tänka på. Bara ben är strängt förbjudet i min bransch ;-)
 
Denna fredag ser inte ut att bjuda på någon snö heller. Tack gode Gud! Trött på allt kaos som den skapar. Har vi tur så kanske tom solen kikar fram...
 
Snart börjar helgen (för oss som inte jobbar)
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback