Min lilla hjälpreda

 
Laddade ner Mildas app idag. En riktig bra vän nu när det kommer till julbaket =)
Nytt från tidigare år är att man använder handen för att gå vidare i receptet. En enkel svepande rörelse över skärmen och en röst berättar vad som ska göras. Det förenklade början på mitt lussebak ;-)
 
I mina bullar är det i år riktigt fint saffran som mortlas med sockerbitar. tackar Mahnaz för den fina presenten. Saffran direkt från Iran. Mycket finare kan det inte bli! Och om smaken blir minst lika bra som förra årets bullar kommer vi att befinna oss i himmelriket när vi äter dom ;-) Fick även då hela pistiller av Mahnaz. Och jag lovar, det ÄR skillnad på smak.
 
Så mitt tips är att ladda ner Mildas app. Är inte bara bak som man får hjälp med, utan även med matlagning av julens alla rätter. Tycker man lättare kan koncentrera sig på det man gör när man slipper att läsa varje steg.
 
Lite mer surf innan det är dags att ge sig tillbaka till degen ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback