Rätten att lyxa till det!

 
Om man nu ska jobba på en söndag när solen skiner och luften är iskall och klar. Då måste man får lyxa till det lite ;-)
Morgonens kaffe på jobbet pyntades med sprutgrädde och kanel. Det är en underbar kombo. Har alltid lite kanel på min latte. Mer smak helt enkelt. På tal om det kanske jag skulle inhandla lite kaffebönor med kanelsmak. Borde finnas på någon utav alla te/kaffebodar i stan =)
 
Nu är i allafall sista jobbhelgen för det här året över. Kommer bara jobba nästa lördag och söndagen efter det. Helledig får jag bli lite senare. Är ju lite extra ledig under julen =)
Ska nu ta igen mig lite här i soffan med grabbarna. Jag börjar tidigt imorgon så någon sen kväll lär det inte bli ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback