Som alla andra



Denna kväll gör vi som alla andra - spelar bingolotto ;)
För oss är det tradition sen några år tillbaka. Då vann vi en mobiltelefon och självklart hade vi en dubbellott :D

Vi spelar alltid ihop med Mr Mikie. Så nu sitter vi mätta och lite små lulliga ;) Blir lätt så efter en stressig dag på jobbet. Och två täta graviditeter ;) Klarar inget längre utan att bli påverkad. Men bakfull blir man aldrig. Slipper gärna det :)

Nu är det tre dagars ledigt. Efter denna vecka med långa dagar och enbart en dags ledigt så är huvudet gröt. Men imorgon kommer tomten ;)
Ska lämna klapp till våra vänner på förmiddagen och efter lunch blir det firande hos svärmor. Julafton - jag är redo ;)

Ska nu slå in dom sista klapparna som kom hem idag från jobbet.

Trevlig Dan före dopparedan!

Kommentarer
mr mikie säger:

får tacka för en kalas kväll som vanligt!!och tack för den fina presenten oxå.
tänkte jag skulle ge mig till känna att jag faktiskt kollar din blogg då och då:)
Hoppas du sover bättre i sängen nu än vad du gjorde i soffan;)god jul på er än en gång
kram

2012-12-24 | 00:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback